Show simple item record

dc.contributor.authorStenvold, Maren Johnsen
dc.date.accessioned2024-07-15T12:50:11Z
dc.date.available2024-07-15T12:50:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141291
dc.description.abstractJeg har valgt å skrive om pedagogers interkulturelle kompetanse i møte med flerkulturelle foreldre, med særlig søkelys på hva det er som begrenser pedagogenes kompetanse og arbeid, og hvilke strategier som tas i bruk for å løse dette. På bakgrunn av dette har jeg formulert problemstillingen: «Opplever pedagogiske ledere at deres interkulturelle kompetanse strekker til i møte med flerkulturelle foreldre?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInterkulturelt foreldresamarbeiden_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om pedagogiske ledere sin interkulturelle kompetanse i møte med flerkulturelle foreldre i barnehagen.en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMaren Johnsen Stenvolden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal