Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKimathi, Logan Olsen
dc.date.accessioned2024-07-15T12:19:23Z
dc.date.available2024-07-15T12:19:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141280
dc.description.abstractDet er helt vanlig at problemstillingen endrer seg over tid, spesielt når en utforsker et komplekst emne som kulturelt mangfold i barnehagen. Sando (2022, s. 71) understreker viktigheten av å være fleksibel og tilpasse seg endringer underveis i forskningsprosessen. Dette kan skyldes ulike faktorer og utfordringer som dukker opp underveis, og det er viktig å være åpen for å justere problemstillingen for å sikre at forskningen forblir relevant og effektiv. Problemstillingen min har endret seg og blitt justert på over tid. Til å begynne med var utformingen av problemstillingen rettet mot å fremme inkludering og håndtere kulturelt mangfold. Problemstillingen jeg nå har: «Hvordan kan mikro-atferd forsterke diskriminerende praksis?», fokuserer mer på å identifisere og adressere mikro-atferd som kan bidra til diskriminering i barnehagen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMikro-atferd og diskriminering.en_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie av hvordan mikro-atferd kan forsterke diskriminerende praksiser i barnehagen.en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLogan Olsen Kimathien_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal