Show simple item record

dc.contributor.authorKimathi, Logan Olsen
dc.date.accessioned2024-07-15T12:19:23Z
dc.date.available2024-07-15T12:19:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141280
dc.description.abstractDet er helt vanlig at problemstillingen endrer seg over tid, spesielt når en utforsker et komplekst emne som kulturelt mangfold i barnehagen. Sando (2022, s. 71) understreker viktigheten av å være fleksibel og tilpasse seg endringer underveis i forskningsprosessen. Dette kan skyldes ulike faktorer og utfordringer som dukker opp underveis, og det er viktig å være åpen for å justere problemstillingen for å sikre at forskningen forblir relevant og effektiv. Problemstillingen min har endret seg og blitt justert på over tid. Til å begynne med var utformingen av problemstillingen rettet mot å fremme inkludering og håndtere kulturelt mangfold. Problemstillingen jeg nå har: «Hvordan kan mikro-atferd forsterke diskriminerende praksis?», fokuserer mer på å identifisere og adressere mikro-atferd som kan bidra til diskriminering i barnehagen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMikro-atferd og diskriminering.en_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie av hvordan mikro-atferd kan forsterke diskriminerende praksiser i barnehagen.en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLogan Olsen Kimathien_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal