Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlbertsen, Natalie
dc.date.accessioned2024-07-15T11:21:25Z
dc.date.available2024-07-15T11:21:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141252
dc.description.abstractI løpet av disse tre årene, har jeg vært i praksis i ulike barnehager. I løpet av disse praksisperiodene, har jeg flere ganger observert at barnehageansatte synes det er utfordrende å ta kontakt med flerkulturelle foreldre. Etter samtaler om hva som var utfordrende, var det flere som påpekte at de synes det er skummelt å måtte snakke engelsk. Noen la også vekt på at det var utfordrende å samarbeide med flerkulturelle foreldre, fordi de kanskje har en annen oppfatning av hva som er rett og galt. Jeg ønsket derfor å forske på hvordan man kan bedre relasjonen, kommunikasjonen og samarbeidet mellom barnehagene og flerkulturelle foreldre. Ut fra dette kom jeg opp med problemstillingen: «Hvordan kan ansatte i barnehagen bygge gode relasjoner med flerkulturelle foreldre?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFlerkulturelt foreldresamarbeiden_US
dc.title.alternativeHvordan kan ansatte i barnehagen bygge gode relasjoner med flerkulturelle foreldre?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderNatalie Albertsenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal