Show simple item record

dc.contributor.authorAlbertsen, Natalie
dc.date.accessioned2024-07-15T11:21:25Z
dc.date.available2024-07-15T11:21:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141252
dc.description.abstractI løpet av disse tre årene, har jeg vært i praksis i ulike barnehager. I løpet av disse praksisperiodene, har jeg flere ganger observert at barnehageansatte synes det er utfordrende å ta kontakt med flerkulturelle foreldre. Etter samtaler om hva som var utfordrende, var det flere som påpekte at de synes det er skummelt å måtte snakke engelsk. Noen la også vekt på at det var utfordrende å samarbeide med flerkulturelle foreldre, fordi de kanskje har en annen oppfatning av hva som er rett og galt. Jeg ønsket derfor å forske på hvordan man kan bedre relasjonen, kommunikasjonen og samarbeidet mellom barnehagene og flerkulturelle foreldre. Ut fra dette kom jeg opp med problemstillingen: «Hvordan kan ansatte i barnehagen bygge gode relasjoner med flerkulturelle foreldre?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFlerkulturelt foreldresamarbeiden_US
dc.title.alternativeHvordan kan ansatte i barnehagen bygge gode relasjoner med flerkulturelle foreldre?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderNatalie Albertsenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal