Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNguyen, Thomas
dc.contributor.authorVatsvåg, Ådne johann
dc.date.accessioned2024-07-12T13:35:34Z
dc.date.available2024-07-12T13:35:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3140603
dc.description.abstractEt spørsmål som det over har flere aspekter ved seg og kan angripes på mange måter. Istedenfor å ta for meg et spørsmål som dekker alle aspekter ved spørsmålet har jeg i denne oppgaven heller valgt å fokusere på barnas opplevelser av tradisjonelt sett trist og glad musikk. Med bakgrunn i observasjonen fra dataen til Hagen og Haukenes (2017) har jeg valgt å begrense meg til noen musikalske grunnelementer: toneart og akkorder, med fokus på å utforske hvordan disse elementene kan påvirke barns opplevelse av musikk i barnehagemiljøet. Problemstillingen jeg har endt opp med er: «Hvordan opplever 5-6 åringer glad og trist musikk?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns opplevelser av musikkens følelsesuttrykken_US
dc.title.alternativeHvordan opplever 5-6-åringer glad og trist musikken_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderÅdne Johann Vatsvågen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal