Show simple item record

dc.contributor.advisorNguyen, Thomas
dc.contributor.authorVatsvåg, Ådne johann
dc.date.accessioned2024-07-12T13:35:34Z
dc.date.available2024-07-12T13:35:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3140603
dc.description.abstractEt spørsmål som det over har flere aspekter ved seg og kan angripes på mange måter. Istedenfor å ta for meg et spørsmål som dekker alle aspekter ved spørsmålet har jeg i denne oppgaven heller valgt å fokusere på barnas opplevelser av tradisjonelt sett trist og glad musikk. Med bakgrunn i observasjonen fra dataen til Hagen og Haukenes (2017) har jeg valgt å begrense meg til noen musikalske grunnelementer: toneart og akkorder, med fokus på å utforske hvordan disse elementene kan påvirke barns opplevelse av musikk i barnehagemiljøet. Problemstillingen jeg har endt opp med er: «Hvordan opplever 5-6 åringer glad og trist musikk?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns opplevelser av musikkens følelsesuttrykken_US
dc.title.alternativeHvordan opplever 5-6-åringer glad og trist musikken_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderÅdne Johann Vatsvågen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal