dc.contributor.advisor | Hansen, Signe Marie | |
dc.contributor.advisor | Bjørnbet, Sissel Mosve | |
dc.contributor.author | Sandvik, Sissel | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T13:15:49Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T13:15:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3140598 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen min har vært dynamisk gjennom hele prosjektet. I utgangspunktet før datainnsamlingen lød problemstillingen slik: «Hva kan skje med leken til ei barnegruppe på 6 barn i 5-årsalder, i et innemiljø med det samme udefinerbare materiellet tilgjengelig over tid?» Dette var en åpen problemstilling som tillot meg å se på hva som skjer med barnas lek og bruk av materiellet underveis. Etter hvert som jeg oppdaget ulike funn i analysen av data, ble problemstillingen forandret litt og litt, helt til jeg var ferdig med analysen av alle funnene. Den endelige problemstillingen ble:
«På hvilke måter kan bruk av udefinerbart materiell berike barnehagens materielle praksis?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Når saker blir lekesaker | en_US |
dc.title.alternative | På hvilke måter kan bruk av udefinerbart materiell berike barnehagens materielle praksis? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Sissel Sandvik | en_US |