Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHansen, Signe Marie
dc.contributor.advisorBjørnbet, Sissel Mosve
dc.contributor.authorSandvik, Sissel
dc.date.accessioned2024-07-12T13:15:49Z
dc.date.available2024-07-12T13:15:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3140598
dc.description.abstractProblemstillingen min har vært dynamisk gjennom hele prosjektet. I utgangspunktet før datainnsamlingen lød problemstillingen slik: «Hva kan skje med leken til ei barnegruppe på 6 barn i 5-årsalder, i et innemiljø med det samme udefinerbare materiellet tilgjengelig over tid?» Dette var en åpen problemstilling som tillot meg å se på hva som skjer med barnas lek og bruk av materiellet underveis. Etter hvert som jeg oppdaget ulike funn i analysen av data, ble problemstillingen forandret litt og litt, helt til jeg var ferdig med analysen av alle funnene. Den endelige problemstillingen ble: «På hvilke måter kan bruk av udefinerbart materiell berike barnehagens materielle praksis?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNår saker blir lekesakeren_US
dc.title.alternativePå hvilke måter kan bruk av udefinerbart materiell berike barnehagens materielle praksis?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSissel Sandviken_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal