Show simple item record

dc.contributor.advisorHansen, Signe Marie
dc.contributor.advisorBjørnbet, Sissel Mosve
dc.contributor.authorSandvik, Sissel
dc.date.accessioned2024-07-12T13:15:49Z
dc.date.available2024-07-12T13:15:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3140598
dc.description.abstractProblemstillingen min har vært dynamisk gjennom hele prosjektet. I utgangspunktet før datainnsamlingen lød problemstillingen slik: «Hva kan skje med leken til ei barnegruppe på 6 barn i 5-årsalder, i et innemiljø med det samme udefinerbare materiellet tilgjengelig over tid?» Dette var en åpen problemstilling som tillot meg å se på hva som skjer med barnas lek og bruk av materiellet underveis. Etter hvert som jeg oppdaget ulike funn i analysen av data, ble problemstillingen forandret litt og litt, helt til jeg var ferdig med analysen av alle funnene. Den endelige problemstillingen ble: «På hvilke måter kan bruk av udefinerbart materiell berike barnehagens materielle praksis?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNår saker blir lekesakeren_US
dc.title.alternativePå hvilke måter kan bruk av udefinerbart materiell berike barnehagens materielle praksis?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSissel Sandviken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal