Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNakken, Anne
dc.contributor.authorHolm, Kine
dc.date.accessioned2024-07-12T11:45:47Z
dc.date.available2024-07-12T11:45:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3140575
dc.description.abstractI oppstarten av arbeidet med bachelorprosjektet valgte jeg følgende problemstilling: «Hvordan bruke nærmiljøet som ressurs for å fremme matematiske erfaringer blant skolestarterne i barnehagen?» Med bakgrunn i datamaterialet og funnene jeg gjorde under analyse og drøfting valgte jeg å endre problemstilling til: «Hvilken betydning har voksenrollen i møte med matematikk i uterommet?». Det er viktig at vi arbeider med problemstillingen gjennom hele forskningsprosessen og videreutvikler den i samsvar med den forståelsen vi utvikler under feltarbeidet og analysen. Problemstillingen får ofte ikke sin endelige utforming før vi presenterer resultatene av prosjektet (Thagaard, 2018, s. 47).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVoksenrollen i møte med matematikk i uterommeten_US
dc.title.alternativeHvilken betydning har voksenrollen i møte med matematikk i uterommet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKine Holmen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal