Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHenriksen, Vilde Finstad
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-17T07:55:49Z
dc.date.available2023-10-17T07:55:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096873
dc.description.abstractEtter å ha vært på småbarnsavdeling gjennom praksis og i jobb, har jeg blitt mer oppmerksom på hvilket syn vi har på de yngste barna, samt deres rolle i barnehagen. Når man tenker på arbeid med papir, eller andre kunstfaglige materialer så faller blikket lett mot de litt eldre barna. At det kanskje er lettere å gjennomføre prosjekter og skapende prosesser sammen med dem, i forhold til de yngste barna, fordi de som oftest kan bruke verbalspråket til å uttrykke seg på, eller at de har mer erfaring. Jeg har derfor valgt å rette søkelyset mot de yngste barna i barnehagen i denne bacheloroppgaven, da jeg ønsker å undersøke flere måter å arbeide kunstfaglig, og spesifikt med papir, med de yngste barna i barnehagen. Bacheloroppgaven min vil derfor være en fin måte å få dykket dypere inn i dette tema. Problemstilling: Hvordan kan man arbeide med papir med de yngste barna i barnehagen? Jeg vurderte om jeg skulle bruke ordet hvorfor i stedet for hvordan, men kom frem til at hvis jeg velger å formulere meg med hvordan så vil problemstillingen bli mer rettet mot det jeg ønsker å forske på i denne oppgaven.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleArbeid med papir med de yngste barna i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Henriksen, V.F.en_US
dc.source.pagenumber31.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal