dc.description.abstract | Etter å ha vært på småbarnsavdeling gjennom praksis og i jobb, har jeg blitt mer oppmerksom på hvilket syn vi har på de yngste barna, samt deres rolle i barnehagen. Når man tenker på arbeid med papir, eller andre kunstfaglige materialer så faller blikket lett mot de litt eldre barna. At det kanskje er lettere å gjennomføre prosjekter og skapende prosesser sammen med dem, i forhold til de yngste barna, fordi de som oftest kan bruke verbalspråket til å uttrykke seg på, eller at de har mer erfaring. Jeg har derfor valgt å rette søkelyset mot de yngste barna i barnehagen i denne bacheloroppgaven, da jeg ønsker å undersøke flere måter å arbeide kunstfaglig, og spesifikt med papir, med de yngste barna i barnehagen. Bacheloroppgaven min vil derfor være en fin måte å få dykket dypere inn i dette tema. Problemstilling: Hvordan kan man arbeide med papir med de yngste barna i barnehagen? Jeg vurderte om jeg skulle bruke ordet hvorfor i stedet for hvordan, men kom frem til at hvis jeg velger å formulere meg med hvordan så vil problemstillingen bli mer rettet mot det jeg ønsker å forske på i denne oppgaven. | en_US |