dc.contributor.author | Kvitvik, Luna Victoria Fredriksen | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim. | en_US |
dc.date.accessioned | 2023-10-16T14:53:21Z | |
dc.date.available | 2023-10-16T14:53:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3096803 | |
dc.description.abstract | Mine spørsmål som jeg ønsket å få svar på gjennom bacheloren min, var «Hvilken kompetanse og holdninger har egentlig de ansatte i barnehagen når det kommer til digitale medier, og har de forskjellige meninger?» Og «Hvordan har disse holdningene betydning for barnehagens bruk av digitale medier i barnehagen». Jeg lurte også på hvordan kunstfagene kunne komme inn i det digitale i barnehagen, men bestemte meg for å ikke ha dette som en egen del av problemstillingen, men heller som en del av teoridelen og drøftingen av intervjuene. Med alle disse spørsmålene, ble problemstillingen min til slutt: «Hvilken rolle spiller barnehagelærerens kompetanse og holdninger på digitale medier i barnehagen, og hvordan kan dette påvirke barnehagens bruk av digitale medier?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Digital praksis i barnehagen: En studie av kompetanse og holdninger til bruk av digitale medier i barnehagen | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | ©2023 Kvitvik, L.V.F. | en_US |
dc.source.pagenumber | 33. | en_US |