Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKvitvik, Luna Victoria Fredriksen
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-16T14:53:21Z
dc.date.available2023-10-16T14:53:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096803
dc.description.abstractMine spørsmål som jeg ønsket å få svar på gjennom bacheloren min, var «Hvilken kompetanse og holdninger har egentlig de ansatte i barnehagen når det kommer til digitale medier, og har de forskjellige meninger?» Og «Hvordan har disse holdningene betydning for barnehagens bruk av digitale medier i barnehagen». Jeg lurte også på hvordan kunstfagene kunne komme inn i det digitale i barnehagen, men bestemte meg for å ikke ha dette som en egen del av problemstillingen, men heller som en del av teoridelen og drøftingen av intervjuene. Med alle disse spørsmålene, ble problemstillingen min til slutt: «Hvilken rolle spiller barnehagelærerens kompetanse og holdninger på digitale medier i barnehagen, og hvordan kan dette påvirke barnehagens bruk av digitale medier?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigital praksis i barnehagen: En studie av kompetanse og holdninger til bruk av digitale medier i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Kvitvik, L.V.F.en_US
dc.source.pagenumber33.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal