Show simple item record

dc.contributor.authorKvitvik, Luna Victoria Fredriksen
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-16T14:53:21Z
dc.date.available2023-10-16T14:53:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096803
dc.description.abstractMine spørsmål som jeg ønsket å få svar på gjennom bacheloren min, var «Hvilken kompetanse og holdninger har egentlig de ansatte i barnehagen når det kommer til digitale medier, og har de forskjellige meninger?» Og «Hvordan har disse holdningene betydning for barnehagens bruk av digitale medier i barnehagen». Jeg lurte også på hvordan kunstfagene kunne komme inn i det digitale i barnehagen, men bestemte meg for å ikke ha dette som en egen del av problemstillingen, men heller som en del av teoridelen og drøftingen av intervjuene. Med alle disse spørsmålene, ble problemstillingen min til slutt: «Hvilken rolle spiller barnehagelærerens kompetanse og holdninger på digitale medier i barnehagen, og hvordan kan dette påvirke barnehagens bruk av digitale medier?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigital praksis i barnehagen: En studie av kompetanse og holdninger til bruk av digitale medier i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Kvitvik, L.V.F.en_US
dc.source.pagenumber33.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal