Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Amalie Norgaard
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-16T11:04:49Z
dc.date.available2023-10-16T11:04:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096705
dc.description.abstractI denne oppgaven har jeg valgt temaet «mangfold i årsplaner». Jeg ønsker å se på hvordan mangfold blir synliggjort i tre ulike årsplaner. Problemstillingen lyder derfor som følger: «Hvordan synliggjøres mangfold i barnehagers årsplaner?» Ettersom jeg ønsker å finne ut hvordan mangfold blir synliggjort i barnehagers årsplaner, peker dokumentanalyse seg frem som metode. Jeg vil se nærmere på tre årsplaner fra samme kommune. En av årsplanene er knyttet til flere barnehager, mens de to andre årsplanene kun tar for seg en barnehage hver. Gjennom oppgaven vil jeg legge ekstra vekt på flerkulturelt mangfold på bakgrunn av fordypningen min. Før jeg presenterer valg av metode, funn og drøftingen vil jeg legge frem det teoretiske fundamentet jeg støtter meg til.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMangfold i årsplaneren_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Andersen, A.N.en_US
dc.source.pagenumber26.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal