dc.contributor.author | Sjøasæther, Silje Inderberg | |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T10:43:13Z | |
dc.date.available | 2023-10-13T10:43:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3096373 | |
dc.description.abstract | Jeg er særlig interessert i å undersøke barnehagelærere sine relasjoner med barna under, og i etterkant av pandemien. Dette er fordi jeg har hørt ulike tanker og erfaringer knyttet til perioden, samtidig som jeg selv sitter med mine egne erfaringer. Problemstillingen jeg først kom frem til har ikke gått gjennom noen særlige endringer underveis i prosjektet, for jeg visste at det var dette jeg ville undersøke.
Problemstillingen ble derfor: «Hvordan har koronapandemien påvirket barnehagelærerens relasjoner med barna i barnehagen?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Relasjoner under koronapandemien | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan har koronapandemien påvirket barnehagelærerens relasjoner med barna i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Silje Inderberg Sjøasæther | en_US |