Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjøasæther, Silje Inderberg
dc.date.accessioned2023-10-13T10:43:13Z
dc.date.available2023-10-13T10:43:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096373
dc.description.abstractJeg er særlig interessert i å undersøke barnehagelærere sine relasjoner med barna under, og i etterkant av pandemien. Dette er fordi jeg har hørt ulike tanker og erfaringer knyttet til perioden, samtidig som jeg selv sitter med mine egne erfaringer. Problemstillingen jeg først kom frem til har ikke gått gjennom noen særlige endringer underveis i prosjektet, for jeg visste at det var dette jeg ville undersøke. Problemstillingen ble derfor: «Hvordan har koronapandemien påvirket barnehagelærerens relasjoner med barna i barnehagen?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleRelasjoner under koronapandemienen_US
dc.title.alternativeHvordan har koronapandemien påvirket barnehagelærerens relasjoner med barna i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSilje Inderberg Sjøasætheren_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal