Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVansvik, Julie Margrethe
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-12T08:06:44Z
dc.date.available2023-10-12T08:06:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095968
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven er formålet å løfte opp temaet naturglede i barnehagen, hvor jeg skal undersøke hvilke erfaringer pedagogiske ledere har med å tilrettelegge for at barn kan oppleve naturglede i barnehagen. Naturglede kan ses i tilknytning til rammeplanens føringer om at personalet skal gi barnehagebarn mulighet til å erfare rike variasjoner av naturopplevelser, og det å oppleve naturen som en allsidig arena for lek, undring, utforsking og læring (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.53). Det er flere faktorer som har hatt en påvirkning på mitt valg av temaet naturglede for bacheloroppgaven. Selv har jeg en forkjærlighet for naturen ved at jeg hadde omsorgspersoner som aktivt brukte naturen og opplevde en ekte glede ved å være i naturmiljø, som har preget mine naturverdier, hvordan jeg bruker naturen og dens betydning for meg den dag i dag.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNaturglede i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Vansvik, J.M.en_US
dc.source.pagenumber37.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal