Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHøsøien, Mali Os
dc.date.accessioned2023-10-06T07:58:59Z
dc.date.available2023-10-06T07:58:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3094737
dc.description.abstractEt godt foreldresamarbeid er ingen selvfølge, og hvordan dette funker påvirkes av flere ulike faktorer, blant annet ansattes kompetanse, holdninger og engasjement. På bakgrunn av dette vil jeg i denne oppgaven ta for meg følgende problemstilling: «Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for foreldresamarbeid med minoritetsforeldre?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForeldresamarbeid med minoritetsforeldreen_US
dc.title.alternativeHvordan kan pedagogisk leder legge til rette for foreldresamarbeid med minoritetsforeldre?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMali Os Hosøienen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal