dc.contributor.author | Høsøien, Mali Os | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T07:58:59Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T07:58:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3094737 | |
dc.description.abstract | Et godt foreldresamarbeid er ingen selvfølge, og hvordan dette funker påvirkes av flere ulike faktorer, blant annet ansattes kompetanse, holdninger og engasjement.
På bakgrunn av dette vil jeg i denne oppgaven ta for meg følgende problemstilling: «Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for foreldresamarbeid med minoritetsforeldre?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Foreldresamarbeid med minoritetsforeldre | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for foreldresamarbeid med minoritetsforeldre? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Mali Os Hosøien | en_US |