dc.contributor.author | Ree, Marius Vartdal | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T11:38:21Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T11:38:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3092382 | |
dc.description.abstract | Når vi blir født, entrer vi livets scene og blir møtt med en form for forventninger allerede før vi tar vårt første åndedrag. Gjennom livet utvikler vi en personlighet som endres i samspill med omgivelsene våre, og disse endringene kaller ”roller” i en dramatisk sammenheng. Rollene vi spiller i barnehagens lek har en reell verdi og betydning for barns sosiale og emosjonelle utvikling (Sæbø, 2016).
Min problemstilling er; ”Hvordan jobber barnehagelæreren med dramafaget i førskolegruppen” | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Dramafaget i førskolegruppen | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan jobber barnehagelæreren med dramafaget i førskolegruppen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Marius Vartdal Ree | en_US |