Show simple item record

dc.contributor.authorRee, Marius Vartdal
dc.date.accessioned2023-09-27T11:38:21Z
dc.date.available2023-09-27T11:38:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092382
dc.description.abstractNår vi blir født, entrer vi livets scene og blir møtt med en form for forventninger allerede før vi tar vårt første åndedrag. Gjennom livet utvikler vi en personlighet som endres i samspill med omgivelsene våre, og disse endringene kaller ”roller” i en dramatisk sammenheng. Rollene vi spiller i barnehagens lek har en reell verdi og betydning for barns sosiale og emosjonelle utvikling (Sæbø, 2016). Min problemstilling er; ”Hvordan jobber barnehagelæreren med dramafaget i førskolegruppen”en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDramafaget i førskolegruppenen_US
dc.title.alternativeHvordan jobber barnehagelæreren med dramafaget i førskolegruppen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMarius Vartdal Reeen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal