Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.advisorBæverfjord, Hanne
dc.contributor.authorNordseth, John Andreas Ottervik
dc.date.accessioned2023-09-27T11:22:26Z
dc.date.available2023-09-27T11:22:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092368
dc.description.abstractJeg har gjennom både arbeid og praksis i barnehager observert barnehager som både tar i bruk og ikke tar i bruk samlingsstunder. Noe som gjorde meg nysgjerrig. Hvorfor burde vi barnehagelærere ta i bruk samlingsstund i barnehagehverdagen? I de barnehagene som tok i bruk samlingsstund, fikk jeg muligheten til å se hvor mye glede og opplevelser det kan by på. Bare de små artige øyeblikkene i samlingsstund, de små spontane øyeblikkene, som skaper noe helt spesielt. Gallefoss kaller dette de magiske gledes øyeblikkene (Gallefoss, 2022, s. 46). Derfor har jeg med denne oppgaven lyst å se nærmere på hva barnehagelærere vektlegger for å skape disse øyeblikkene. Derfor blir min problemstilling: “Hva vektlegger barnehagelærere for å skape musikkglede hos barn i samlingsstund?"en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkglede i samlingsstunden_US
dc.title.alternativeHva vektlegger barnehagelærer for å skape musikkglede hos barn i samlingsstund?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderJohn Andreas Ottervik Nordsethen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal