Show simple item record

dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.advisorBæverfjord, Hanne
dc.contributor.authorNordseth, John Andreas Ottervik
dc.date.accessioned2023-09-27T11:22:26Z
dc.date.available2023-09-27T11:22:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092368
dc.description.abstractJeg har gjennom både arbeid og praksis i barnehager observert barnehager som både tar i bruk og ikke tar i bruk samlingsstunder. Noe som gjorde meg nysgjerrig. Hvorfor burde vi barnehagelærere ta i bruk samlingsstund i barnehagehverdagen? I de barnehagene som tok i bruk samlingsstund, fikk jeg muligheten til å se hvor mye glede og opplevelser det kan by på. Bare de små artige øyeblikkene i samlingsstund, de små spontane øyeblikkene, som skaper noe helt spesielt. Gallefoss kaller dette de magiske gledes øyeblikkene (Gallefoss, 2022, s. 46). Derfor har jeg med denne oppgaven lyst å se nærmere på hva barnehagelærere vektlegger for å skape disse øyeblikkene. Derfor blir min problemstilling: “Hva vektlegger barnehagelærere for å skape musikkglede hos barn i samlingsstund?"en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkglede i samlingsstunden_US
dc.title.alternativeHva vektlegger barnehagelærer for å skape musikkglede hos barn i samlingsstund?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderJohn Andreas Ottervik Nordsethen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal