Show simple item record

dc.contributor.authorLian, Emilie Caroline Seehuus
dc.date.accessioned2023-09-27T11:08:43Z
dc.date.available2023-09-27T11:08:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092361
dc.description.abstractI Rammeplanens avsnitt om kunst, kultur og kreativitet står det presisert at «Opplevelser med kunst og kultur i barnehagen kan legge grunnlag for tilhørighet, deltakelse og eget skapende arbeid. I barnehagen skal barna få estetiske erfaringer med kunst og kultur i ulike former og organisert på̊ måter som gir barna anledning til utforsking, fordypning og progresjon. Barna skal støttes i å være aktive og skape egne kunstneriske og kulturelle uttrykk. Barnehagen skal legge til rette for samhørighet og kreativitet ved å bidra til at barna får være sammen om å oppleve og skape kunstneriske og kulturelle uttrykk» (kunnskapsdepartementet, 2017, s. 50). På bakgrunn av Rammeplanens vektlegging av kunst, kultur og kreativitet. Min personlige interesse for kunst og håndverk, samt mitt syn på viktigheten av gode samspill i barnehagen har jeg formulert følgende problemstilling: «Kan tegning være en inngang til et godt samspill mellom barn?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKa tegne du?en_US
dc.title.alternativeKan tegning være en inngang til et godt samspill mellom barn?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmilie Caroline Seehuus Lianen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal