Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrekstad, Therese Skogli
dc.date.accessioned2023-09-27T10:27:33Z
dc.date.available2023-09-27T10:27:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092325
dc.description.abstractMusikk er noe de fleste, om ikke alle, bruker hver dag og har god kjennskap til. Musikk kan være med på å uttrykke følelser, skape bevegelse, fremkalle minner og opplevelser (Sæther, 2019, s. 9). Slik jeg ser det, bringer musikken oss mennesker sammen på mange måter. Noe av det jeg liker best med å jobbe i barnehage, er det at man kan bruke musikk på så mange forskjellige måter sammen med barna. I løpet av studietiden min på Dronning Mauds Minne Høgskole har jeg tilegnet meg mye kunnskap rundt det å jobbe med barn. Noe jeg er svært opptatt av og som også åpenbart er viktig i barnehagen er inkludering, alle skal føle at de har en plass i barnegruppa. I min bacheloroppgave ønsket jeg å finne ut om musikk og inkludering har noe til felles og om det kan sees på som en felles arbeidsmåte i barnehagen. Problemstillingen jeg endte opp med er: «Hvordan kan musikk være med på å skape et inkluderende miljø blant barna i barnehagen?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk og inkludering i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan musikk være med på å skape et inkluderende miljø blant barna i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderTherese Skogli Brekstaden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal