Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBergh, Johannes
dc.date.accessioned2023-09-27T08:59:39Z
dc.date.available2023-09-27T08:59:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092274
dc.description.abstractProblemstillingen for denne oppgaven er «hvordan kan barnehagelæreren bidra til å øke betydningen av musikkens egenverdi?» Gjennom en kvalitativ studie med deltakende observasjoner av ulike barnegrupper, vil jeg drøfte funnene og forsøke å finne svar på disse spørsmålene. Ved å forstå musikkens egenverdi i lys av temaer som musikk og følelser, musikalske uttrykk og voksenrollen, håper jeg å se en helhet på hva det innebærer, og om barnehagelæreren kan være betydningsfull i møte med den. På denne måten kan jeg kanskje bidra til en dypere forståelse av musikkens rolle i barnehageutdanningen og hvordan vi kan legge til rette for en meningsfull musikkopplevelse for barna.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkens egenverdien_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren bidra til å øke betydningen av musikkens egenverdi?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderJohannes Berghen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal