Show simple item record

dc.contributor.authorBergh, Johannes
dc.date.accessioned2023-09-27T08:59:39Z
dc.date.available2023-09-27T08:59:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092274
dc.description.abstractProblemstillingen for denne oppgaven er «hvordan kan barnehagelæreren bidra til å øke betydningen av musikkens egenverdi?» Gjennom en kvalitativ studie med deltakende observasjoner av ulike barnegrupper, vil jeg drøfte funnene og forsøke å finne svar på disse spørsmålene. Ved å forstå musikkens egenverdi i lys av temaer som musikk og følelser, musikalske uttrykk og voksenrollen, håper jeg å se en helhet på hva det innebærer, og om barnehagelæreren kan være betydningsfull i møte med den. På denne måten kan jeg kanskje bidra til en dypere forståelse av musikkens rolle i barnehageutdanningen og hvordan vi kan legge til rette for en meningsfull musikkopplevelse for barna.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkens egenverdien_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren bidra til å øke betydningen av musikkens egenverdi?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderJohannes Berghen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal