Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSpets, Trine
dc.date.accessioned2023-09-27T08:07:29Z
dc.date.available2023-09-27T08:07:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092247
dc.description.abstractDet er mye fokus på livsmestring i både barnehage og skole, hva legger vi i livsmestring hos barn, og hvordan velger vi å jobbe med et slikt viktig tema? Gjennom praksiserfaring i barnehage og barnehagelærerutdanningen min ved DMMH, ser jeg hvor viktig det er å hjelpe barn nettopp med livsmestring for å kunne håndtere både medgang og motgang i hverdagen. Det blir derfor viktig med god kvalitet på det pedagogiske arbeidet som legger til rette for at barn skal kjenne på livsmestring. I den forbindelse ønsker jeg å undersøke hvordan barnehagene arbeider med aktiv bruk av naturen i barnehagehverdagen, og deres erfaring med barns livsmestring. Gjennom å intervjue barnehagelærere ønsker jeg å finne ut om deres erfaring og tanker om barns livsmestring gjennom aktiv bruk av naturen er forenlig med det jeg selv observerer i barnehagehverdagen. Derfor er min problemstilling: Hvordan arbeider personalet med livsmestring gjennom aktiv bruk av naturen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns livsmestring og aktiv bruk av naturen i barnehagehverdagenen_US
dc.title.alternativeHvordan arbeider personalet med livsmestring gjennom aktiv bruk av naturen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal