dc.contributor.author | Reitan, Vilde Syltøy | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T07:29:20Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T07:29:20Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3092221 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne oppgaven er å øke kunnskapen om arbeid med barn med utfordrende atferd. Ved å rette fokus på denne tematikken, vil jeg kunne tilegne meg mer fagkunnskap, i tillegg til at barnehageansatte kan bli mer bevisste på sine handlinger i møte med barn med utfordrende atferd. I den forbindelse ønsker jeg via denne studien å besvare følgende problemstilling:
Hvordan kan barnehagelærere arbeide for å støtte barn med utfordrende atferd på best mulig måte for barnet? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barn med utfordrende atferd i barnehagen | en_US |
dc.title.alternative | En kvalitativ studie om hvordan barnehagelærere kan møte barn med utfordrende atferd på en støttende måte | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Vilde Syltøy Reitan | en_US |