Show simple item record

dc.contributor.authorReitan, Vilde Syltøy
dc.date.accessioned2023-09-27T07:29:20Z
dc.date.available2023-09-27T07:29:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092221
dc.description.abstractFormålet med denne oppgaven er å øke kunnskapen om arbeid med barn med utfordrende atferd. Ved å rette fokus på denne tematikken, vil jeg kunne tilegne meg mer fagkunnskap, i tillegg til at barnehageansatte kan bli mer bevisste på sine handlinger i møte med barn med utfordrende atferd. I den forbindelse ønsker jeg via denne studien å besvare følgende problemstilling: Hvordan kan barnehagelærere arbeide for å støtte barn med utfordrende atferd på best mulig måte for barnet?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarn med utfordrende atferd i barnehagenen_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om hvordan barnehagelærere kan møte barn med utfordrende atferd på en støttende måteen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderVilde Syltøy Reitanen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal