Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReitan, Vilde Syltøy
dc.date.accessioned2023-09-27T07:29:20Z
dc.date.available2023-09-27T07:29:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092221
dc.description.abstractFormålet med denne oppgaven er å øke kunnskapen om arbeid med barn med utfordrende atferd. Ved å rette fokus på denne tematikken, vil jeg kunne tilegne meg mer fagkunnskap, i tillegg til at barnehageansatte kan bli mer bevisste på sine handlinger i møte med barn med utfordrende atferd. I den forbindelse ønsker jeg via denne studien å besvare følgende problemstilling: Hvordan kan barnehagelærere arbeide for å støtte barn med utfordrende atferd på best mulig måte for barnet?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarn med utfordrende atferd i barnehagenen_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om hvordan barnehagelærere kan møte barn med utfordrende atferd på en støttende måteen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderVilde Syltøy Reitanen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal