dc.contributor.advisor | Hanssen, Signe Marie | |
dc.contributor.advisor | Zwart-Langner, Jana van der | |
dc.contributor.author | Pedersen, Caroline | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T07:17:53Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T07:17:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3092214 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen i oppgaven er som følger: «Hvordan kan voksenrollen være med på å fremheve barns mestring og selvfølelse?». Etter å ha sett hvor viktig det er med arbeidet om barns psykiske helse som vist i tidligere avsnitt, ønsker jeg å belyse kunnskap om hvordan barnehagen arbeider med barns mestring og selvfølelse. I samarbeid med to informanter som har barnehagelærerutdanning og erfaring fra profesjonen skal jeg besvare problemstillingen ut fra funnene som kommer frem fra intervjuene. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barnehagen som arena for mestring og selvfølelse | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan voksenrollen være med på å fremheve og støtte barns mestring og selvfølelse? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Caroline Pedersen | en_US |