Show simple item record

dc.contributor.advisorHanssen, Signe Marie
dc.contributor.advisorZwart-Langner, Jana van der
dc.contributor.authorPedersen, Caroline
dc.date.accessioned2023-09-27T07:17:53Z
dc.date.available2023-09-27T07:17:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092214
dc.description.abstractProblemstillingen i oppgaven er som følger: «Hvordan kan voksenrollen være med på å fremheve barns mestring og selvfølelse?». Etter å ha sett hvor viktig det er med arbeidet om barns psykiske helse som vist i tidligere avsnitt, ønsker jeg å belyse kunnskap om hvordan barnehagen arbeider med barns mestring og selvfølelse. I samarbeid med to informanter som har barnehagelærerutdanning og erfaring fra profesjonen skal jeg besvare problemstillingen ut fra funnene som kommer frem fra intervjuene.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagen som arena for mestring og selvfølelseen_US
dc.title.alternativeHvordan kan voksenrollen være med på å fremheve og støtte barns mestring og selvfølelse?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCaroline Pedersenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal