Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLønseth, Ingrid
dc.date.accessioned2023-09-27T07:08:15Z
dc.date.available2023-09-27T07:08:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092209
dc.description.abstractI mitt forskningsprosjekt har jeg ønsket undersøke om barn opplever at deres stemme og tilstedeværelse er av betydning i barnehagehverdagen, og i hvilken grad de opplever å bli tatt på alvor. For å finne ut av dette har jeg gjennomført barnesamtaler med barn i alderen 4-6 år. Mine funn tyder på at pedagogens rolle er essensiell i barnas opplevelse av å få medvirke i sin barnehagehverdag.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForvaltning av barns rett til medvirkningen_US
dc.title.alternativeHvordan opplever barna selv muligheten til å medvirke i sin barnehagehverdag, og opplever de at deres tilstedeværelse er av betydning?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIngrid Lønsethen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal