Show simple item record

dc.contributor.authorLønseth, Ingrid
dc.date.accessioned2023-09-27T07:08:15Z
dc.date.available2023-09-27T07:08:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092209
dc.description.abstractI mitt forskningsprosjekt har jeg ønsket undersøke om barn opplever at deres stemme og tilstedeværelse er av betydning i barnehagehverdagen, og i hvilken grad de opplever å bli tatt på alvor. For å finne ut av dette har jeg gjennomført barnesamtaler med barn i alderen 4-6 år. Mine funn tyder på at pedagogens rolle er essensiell i barnas opplevelse av å få medvirke i sin barnehagehverdag.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForvaltning av barns rett til medvirkningen_US
dc.title.alternativeHvordan opplever barna selv muligheten til å medvirke i sin barnehagehverdag, og opplever de at deres tilstedeværelse er av betydning?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIngrid Lønsethen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal