Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHansen, Signe Marie
dc.contributor.advisorWesterhus, Mari
dc.contributor.authorLøseth, Gjertrud
dc.date.accessioned2023-08-11T12:35:58Z
dc.date.available2023-08-11T12:35:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083626
dc.description.abstractI begynnelsen av prosessen fokuserte jeg på personalet som opplevde dette som utfordrende. Fokuset ga en foreløpig problemstilling, men etter veiledning endret jeg problemstilling, som ble retningsgivende for valg av metode. Fokuset ble hva personalet kan gjøre noe med for å forstå barna og kom fram til denne problemstillingen: Hvordan kan personalet i barnehagen anerkjenne barn med utagerende atferd på en god måte?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAnerkjennelse i barnehagenen_US
dc.title.alternativeBarn er ikke vanskelig, men kan ha vanskelige følelser som de ikke har lært å håndtereen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderGjertrud Løsethen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal