Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMørreaunet, Sissel
dc.contributor.advisorNordli, Arnt
dc.contributor.authorLund, Elise
dc.date.accessioned2023-08-11T12:27:45Z
dc.date.available2023-08-11T12:27:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083618
dc.description.abstractJeg har jobbet i barnehage i 6 år, og har sjeldent opplevd og vært umotivert. Det er gøy å jobbe i barnehagen, det er varierende og det er høyt tempo – akkurat slik jeg liker det. I løpet av de årene har jeg hatt mange ulike arbeidsoppgaver som har gjort at jeg har fått en varierende og av og til uforutsigbar hverdag. Erfaringene og opplevelsene har bidratt til en personlig utvikling, ikke bare som pedagog, men også som menneske. Studiet på DMMH har lært meg å sette ord på hva som skjer, både med barn, ansatte, foreldre og meg selv. Nå som jeg nærmer meg slutten på studiet, blir jeg mer og mer klar over at jeg skal ha en ny rolle i barnehagen. En rolle jeg ikke har hatt før, og som har stor betydning ikke bare for barn og foreldre, men også for medarbeiderne på avdelingen. Å ha motiverte medarbeidere anser jeg som en viktig faktor, for å kunne yte godt for barna i barnehagen. Jeg ønsker derfor å undersøke hvordan pedagogiske ledere arbeider for å motivere sine medarbeidere. Som også er min problemstilling: «Hvordan arbeider pedagogiske ledere med å motivere sine medarbeidere?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMedarbeidernes motivasjonen_US
dc.title.alternativeHvordan arbeider pedagogiske ledere med å motivere sine medarbeidere?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderElise Lunden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal