Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJenshus, Sissel Monica
dc.date.accessioned2023-08-11T11:42:58Z
dc.date.available2023-08-11T11:42:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083596
dc.description.abstractJeg har brukt min egen barndom som grunnlag for utforming og valg av problemstilling. Fra barndommen har jeg tydelige minner fra samspill med en trygg voksen, der lek og humor var drivende. Mange av mine voksen-relasjoner i barndommen var strenge, men det overskygger ikke mine positive minner fra de opplevelsene som var godt pakket inn i humor og lek. I voksen alder og som mor har jeg også blitt oppmerksom på at jeg igjennom å være trygg i meg selv, blir en trygg voksen for mine barn. Barn har behov for å ha trygge og stabile voksne rundt seg, men akkurat hva som ligger i det kan være så mangt. Jeg ønsker å se nærmere på hva som ligger i voksenrollen, og hvor mye den har å si for barn i barnehagen. Basert på mine tanker rundt det, ble problemstillingen min: «Den trygge voksen» Hvordan bør pedagogiske ledere jobbe for å møte barn best mulig i overgangssituasjoner?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Den trygge voksen»en_US
dc.title.alternativeHvordan bør pedagogiske ledere jobbe for å møte barn best mulig i overgangssituasjoner?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSissel Monica Jenshusen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal