Show simple item record

dc.contributor.authorHægdahl, Torill Hundal
dc.date.accessioned2023-08-11T11:00:58Z
dc.date.available2023-08-11T11:00:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083577
dc.description.abstractMin inspirasjon til denne oppgaven var en forelesning med May Britt Drugli om tidlig innsats i forbindelse med temauker på DMMH. Det var en forelesning som virkelig fikk meg til å tenke på den viktige jobben vi gjør i barnehagen. Den motiverte til å virkelig gjøre en god innsats for de yngste og sårbare barna, og nysgjerrig på hvordan jeg som barnehagelærer kan jobbe med tidlig innsats og tilrettelegging for at barna skal oppleve et inkluderende og likeverdig tilbud i barnehagen uavhengig av behov eller forutsetninger. Derfor endte jeg til slutt opp med problemstillingen: Hvordan tilrettelegger barnehagens personale for at leken skal bli en positiv opplevelse for barn med sosioemosjonelle utfordringer?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarn med særskilte behoven_US
dc.title.alternativeHvordan tilrettelegger barnehagens personale for at leken skal bli en positiv opplevelse for barn med sosioemosjonelle utfordringer?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderTorill Hundal Hægdahlen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal