dc.contributor.author | Grøtting, Anja Cathrine Sneve | |
dc.date.accessioned | 2023-08-11T09:09:53Z | |
dc.date.available | 2023-08-11T09:09:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3083530 | |
dc.description.abstract | Utfordrende atferd kan oppstå som et resultat av flere ulike faktorer som psykiske lidelser, samhandlingsmessige faktorer, miljø og syndromer. Måten utfordrende atferd blir møtt på er avgjørende for hvordan situasjonen utspiller seg videre og hvilken følelse barnet sitter igjen med etter endt samspill. Siden jeg ønsket å fokusere på samspillet mellom voksne og barn, og den voksnes rolle i relasjonen, ble problemstillingen utformet slik:
¨Hvordan kan barnehagelæreren møte barn med utfordrende atferd på en mest mulig anerkjennende måte? ¨ | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barnehagelæreren i møte med barn med utfordrende atferd | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan barnehagelæreren møte barn med utfordrende atferd på en mest mulig anerkjennende måte? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Anja Cathrine Sneve Grøtting | en_US |