Show simple item record

dc.contributor.authorGrøtting, Anja Cathrine Sneve
dc.date.accessioned2023-08-11T09:09:53Z
dc.date.available2023-08-11T09:09:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083530
dc.description.abstractUtfordrende atferd kan oppstå som et resultat av flere ulike faktorer som psykiske lidelser, samhandlingsmessige faktorer, miljø og syndromer. Måten utfordrende atferd blir møtt på er avgjørende for hvordan situasjonen utspiller seg videre og hvilken følelse barnet sitter igjen med etter endt samspill. Siden jeg ønsket å fokusere på samspillet mellom voksne og barn, og den voksnes rolle i relasjonen, ble problemstillingen utformet slik: ¨Hvordan kan barnehagelæreren møte barn med utfordrende atferd på en mest mulig anerkjennende måte? ¨en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagelæreren i møte med barn med utfordrende atferden_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren møte barn med utfordrende atferd på en mest mulig anerkjennende måte?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAnja Cathrine Sneve Grøttingen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal