Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBergsstrøm, Emilie Carlsen
dc.date.accessioned2023-08-11T07:51:27Z
dc.date.available2023-08-11T07:51:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083480
dc.description.abstractProblemstilling: «Hvordan kan man legge til rette for estetiske læreprosesser i barnehagen?». Målet for denne oppgaven er altså å finne ut av hva som kreves av oss som jobber i barnehagen for at barna skal få mest mulig ut av kunstfagene, både når det kommer til utvikling av kunstfaglig kompetanse og læring gjennom kunstfagene. Begrepet estetiske læreprosesser vil jeg forklare i teorikapitlet. På grunn av oppgavens begrensede størrelse og omfang har jeg valgt å kun fokusere på kunstfaglige aktiviteter som gjennomføres i barnehagen, enten på barnas initiativ eller planlagt av de ansatte. Jeg har ikke sett på hvordan barnehagen legger til rette for at barna møter kunst i hverdagen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns estetiske læreprosesseren_US
dc.title.alternativeHvordan legge til rette for barns estetiske læreprosesser i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmilie Carlsen Bergstrømen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal