dc.contributor.author | Bergsstrøm, Emilie Carlsen | |
dc.date.accessioned | 2023-08-11T07:51:27Z | |
dc.date.available | 2023-08-11T07:51:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3083480 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: «Hvordan kan man legge til rette for estetiske læreprosesser i barnehagen?».
Målet for denne oppgaven er altså å finne ut av hva som kreves av oss som jobber i barnehagen for at barna skal få mest mulig ut av kunstfagene, både når det kommer til utvikling av kunstfaglig kompetanse og læring gjennom kunstfagene. Begrepet estetiske læreprosesser vil jeg forklare i teorikapitlet.
På grunn av oppgavens begrensede størrelse og omfang har jeg valgt å kun fokusere på kunstfaglige aktiviteter som gjennomføres i barnehagen, enten på barnas initiativ eller planlagt av de ansatte. Jeg har ikke sett på hvordan barnehagen legger til rette for at barna møter kunst i hverdagen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns estetiske læreprosesser | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan legge til rette for barns estetiske læreprosesser i barnehagen | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Emilie Carlsen Bergstrøm | en_US |