Show simple item record

dc.contributor.authorBergsstrøm, Emilie Carlsen
dc.date.accessioned2023-08-11T07:51:27Z
dc.date.available2023-08-11T07:51:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083480
dc.description.abstractProblemstilling: «Hvordan kan man legge til rette for estetiske læreprosesser i barnehagen?». Målet for denne oppgaven er altså å finne ut av hva som kreves av oss som jobber i barnehagen for at barna skal få mest mulig ut av kunstfagene, både når det kommer til utvikling av kunstfaglig kompetanse og læring gjennom kunstfagene. Begrepet estetiske læreprosesser vil jeg forklare i teorikapitlet. På grunn av oppgavens begrensede størrelse og omfang har jeg valgt å kun fokusere på kunstfaglige aktiviteter som gjennomføres i barnehagen, enten på barnas initiativ eller planlagt av de ansatte. Jeg har ikke sett på hvordan barnehagen legger til rette for at barna møter kunst i hverdagen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns estetiske læreprosesseren_US
dc.title.alternativeHvordan legge til rette for barns estetiske læreprosesser i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmilie Carlsen Bergstrømen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal