Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNordli, Arnt
dc.contributor.advisorFranck, Karianne
dc.contributor.authorBerggren, Mai Josefsen
dc.date.accessioned2023-08-11T07:37:30Z
dc.date.available2023-08-11T07:37:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3083470
dc.description.abstractJeg har avgrenset definisjon av uformell kompetanse, til å gjelde en gruppe av vikarer. Med utgangspunkt i innledende tema, er problemstillingen satt til: «Ledelse, inkludering og mulighet for medvirkning i pedagogisk sammenheng: hvilken opplevelse har vikarene av dette selv? Hvilke erfaringer har de med pedagogiske arbeid, og hvordan vil de beskrive en arbeidsdag i vikarperspektiv?» Problemstillingen videreformidler mitt ønske om å forstå barnehagen som en inkluderende arena, og bli kjent med vikarrollen og dens arbeidshverdag. Dette gjøres gjennom å søke innsikt i vikarers subjektive opplevelser og erfaringer. Å få ta del i deres livsverden vil kunne gi meg et bilde av vikarrollen i pedagogisk betydning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHistorier fra virkelighetenen_US
dc.title.alternativeBarnehagen som inkluderende arena, bak kulisseneen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMai Josefsen Berggrenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal