dc.contributor.advisor | Nordli, Arnt | |
dc.contributor.advisor | Franck, Karianne | |
dc.contributor.author | Berggren, Mai Josefsen | |
dc.date.accessioned | 2023-08-11T07:37:30Z | |
dc.date.available | 2023-08-11T07:37:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3083470 | |
dc.description.abstract | Jeg har avgrenset definisjon av uformell kompetanse, til å gjelde en gruppe av vikarer. Med utgangspunkt i innledende tema, er problemstillingen satt til:
«Ledelse, inkludering og mulighet for medvirkning i pedagogisk sammenheng: hvilken opplevelse har vikarene av dette selv? Hvilke erfaringer har de med pedagogiske arbeid, og hvordan vil de beskrive en arbeidsdag i vikarperspektiv?»
Problemstillingen videreformidler mitt ønske om å forstå barnehagen som en inkluderende arena, og bli kjent med vikarrollen og dens arbeidshverdag. Dette gjøres gjennom å søke innsikt i vikarers subjektive opplevelser og erfaringer. Å få ta del i deres livsverden vil kunne gi meg et bilde av vikarrollen i pedagogisk betydning. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Historier fra virkeligheten | en_US |
dc.title.alternative | Barnehagen som inkluderende arena, bak kulissene | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Mai Josefsen Berggren | en_US |