Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHagen, Trond Løge
dc.contributor.advisorBones, Vegar
dc.contributor.authorForfot, Emilie Frønes
dc.date.accessioned2022-10-31T13:06:17Z
dc.date.available2022-10-31T13:06:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3029148
dc.description.abstractFormålet med dette prosjektet er å få økt kunnskap om barn med utfordrende atferd. Ved å rette fokus på tematikken, vil jeg selv kunne få større fagkunnskap, men de ansatte i barnehagen kan også bli mer bevisste seg selv i møte med barn som utfordrer. Økt kompetanse kan gi ansatte et bedre utgangspunkt for å møte barn med utfordrende atferd med åpenhet og interesse. Problemstillingen min ble som følger: «Hvordan kan barnehagelærere møte barn med utfordrende atferd på en anerkjennende måte?» Jeg ønsker ikke et fokus på det negative med utfordrende atferd hos barn, men legger vekt på det positive barnehagelærere kan gjøre for å hjelpe barn i sin utvikling. Jeg understreker at utfordrende atferd i denne oppgaven ikke omhandler barn med diagnoser. Til tross for det, kan barn med utfordrende atferd være i utredning eller observasjon av andre instanser.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDet er atferden til barnet som er utfordrende, ikke barneten_US
dc.title.alternativeEn studie om hvordan barnehagelærere kan møte barn med utfordrende atferd på en anerkjennende måteen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmilie Frønes Forfoten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal