Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVukovic, Noah
dc.date.accessioned2022-10-10T10:37:21Z
dc.date.available2022-10-10T10:37:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3025059
dc.description.abstract«Barnehagen skal vise hvordan alle kan lære av hverandre og fremme barnas nysgjerrighet og undring over likheter og forskjeller. Barnehagen skal bidra til at alle barn føler seg sett og anerkjent for den de er, og synliggjøre den enkeltes plass og verdi i fellesskapet.» (Utdanningsdirektoraret, s.9 2017) Institusjoner slik som barnehage og skole i Norge har et viktig arbeid med barn og deres utvikling og oppvekst. Man lurer alltid på hvordan pedagogene, lærerne, barnehage og skole jobber med flerkulturelle barn i Norge. Har de synliggjort det flerkulturelle? Har det vært lagt vekt på inkludering og integrering? Har barna som har vært gjennom det norske læresystemet i dag vært fornøyde med hvordan de institusjonene har jobbet med det flerkulturelle aspektet? I denne bacheloroppgaven skal jeg finne ut: «Hvordan opplevde unge flerkulturelle voksne integrering? I institusjonene som barnehage og skole? Et tilbakeblikk.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEr jeg velkommen?en_US
dc.title.alternativeHvordan opplevde unge flerkulturelle voksne integrering? I institusjonene som barnehage og skole. Et tilbakeblikk.en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderNoah Vukovicen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal