dc.contributor.advisor | Fodstad, Cecilie Dyrkorn | |
dc.contributor.advisor | Kanstad, Marit | |
dc.contributor.author | Dahl, Kristin Schjelde | |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T09:20:50Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T09:20:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3025017 | |
dc.description.abstract | Med bakgrunn i valg av tema ønsker jeg i denne oppgaven å belyse den framtidige barnehagelærerens perspektiver, der jeg ønsker å få dypere forståelser for hvilke kunnskaper, forståelser, erfaringer, verdier og holdninger den framtidige barnehagelæreren tar med seg inn i det mangfoldige språkmiljøet i barnehagen.
Jeg har formulert følgene problemstilling:
«Hvordan kan man som framtidig barnehagelærer legge til rette for stimulerende og engasjerende språkmiljøer som inkluderer mangfoldet i barnegruppen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Den framtidige barnehagelærerens forutsetninger i møte med mangfoldige språkmiljø | en_US |
dc.title.alternative | En kvalitativ studie om hvordan den framtidige barnehagelæreren kan legge til rette for engasjerende og stimulerende språkmiljø som inkluderer mangfoldet i barnegruppen | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Kristin Schjelde Dahl | en_US |