Show simple item record

dc.contributor.advisorFodstad, Cecilie Dyrkorn
dc.contributor.advisorKanstad, Marit
dc.contributor.authorDahl, Kristin Schjelde
dc.date.accessioned2022-10-10T09:20:50Z
dc.date.available2022-10-10T09:20:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3025017
dc.description.abstractMed bakgrunn i valg av tema ønsker jeg i denne oppgaven å belyse den framtidige barnehagelærerens perspektiver, der jeg ønsker å få dypere forståelser for hvilke kunnskaper, forståelser, erfaringer, verdier og holdninger den framtidige barnehagelæreren tar med seg inn i det mangfoldige språkmiljøet i barnehagen. Jeg har formulert følgene problemstilling: «Hvordan kan man som framtidig barnehagelærer legge til rette for stimulerende og engasjerende språkmiljøer som inkluderer mangfoldet i barnegruppen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDen framtidige barnehagelærerens forutsetninger i møte med mangfoldige språkmiljøen_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om hvordan den framtidige barnehagelæreren kan legge til rette for engasjerende og stimulerende språkmiljø som inkluderer mangfoldet i barnegruppenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKristin Schjelde Dahlen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal