Show simple item record

dc.contributor.authorAndreassen, Heidi Kristine
dc.date.accessioned2022-10-05T11:22:12Z
dc.date.available2022-10-05T11:22:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024032
dc.description.abstractIfølge rammeplanen (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.50) kan «opplevelser med kunst og kultur i barnehagen legge grunnlag for tilhørighet […]». Rammeplanen sier også at «barnehagen skal motivere barna til å uttrykke seg gjennom musikk […]» (s.52). Dette viser hvor viktig kunstfagene er i barnehagen, og i livet generelt. Musikken er noe som kan skape et fellesskap blant barna. Det er noe jeg selv har erfart i min barne- og ungdomstid, og som har betydd mye for meg i oppveksten. Det er observasjoner av slike fellesskap som har inspirert min problemstilling; Hvordan påvirker musikkaktiviteter samspillet og fellesskapet mellom de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk og samspill i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan påvirker musikkaktiviteter samspillet og fellesskapet mellom de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderHeidi Kristine Andreassenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal