Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndreassen, Heidi Kristine
dc.date.accessioned2022-10-05T11:22:12Z
dc.date.available2022-10-05T11:22:12Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024032
dc.description.abstractIfølge rammeplanen (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.50) kan «opplevelser med kunst og kultur i barnehagen legge grunnlag for tilhørighet […]». Rammeplanen sier også at «barnehagen skal motivere barna til å uttrykke seg gjennom musikk […]» (s.52). Dette viser hvor viktig kunstfagene er i barnehagen, og i livet generelt. Musikken er noe som kan skape et fellesskap blant barna. Det er noe jeg selv har erfart i min barne- og ungdomstid, og som har betydd mye for meg i oppveksten. Det er observasjoner av slike fellesskap som har inspirert min problemstilling; Hvordan påvirker musikkaktiviteter samspillet og fellesskapet mellom de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk og samspill i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan påvirker musikkaktiviteter samspillet og fellesskapet mellom de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderHeidi Kristine Andreassenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal