Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugen, Susann Kristine
dc.date.accessioned2022-10-05T11:08:21Z
dc.date.available2022-10-05T11:08:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024023
dc.description.abstractProblemstillingen jeg har kommet frem til er følgende: «Hvordan kommer realfag frem under barns tegneprosess?» I min problemstilling kommer jeg til å se på hvordan vi finner matematikk og natmil under barns skapende prosesser, her har jeg snevret inn barns skapende prosesser til tegning. Her har jeg valg å avgrense hva jeg skal observere senere, dette har jeg gjort for å kunne fokusere mer og enklere på det som skjer fremfor meg, enn å ha fokuset overalt. Jeg valgte denne problemstillingen fordi dette er noe som interesserer meg og noe jeg har fått flere spørsmål om fra flere bekjente. Det å kombinere realfag og kunst og håndverk er noe som ikke streifet meg før etter jeg begynte på DMMH og spesielt under min fordypning. I min problemstilling vil jeg også fokusere på hvordan vi kan synliggjøre denne tverrfagligheten, ved å bruke ord og uttrykk som hører hjemme i realfag under barna sine tegneprosess og jobbe med å finne ut hvilket ansvar vi i voksenrollen har.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kommer realfag frem under barns tegneprosess?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSusann Kristine Haugenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal