Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAarnæs, Julie
dc.date.accessioned2022-10-05T08:57:49Z
dc.date.available2022-10-05T08:57:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3023947
dc.description.abstractGjennom tidligere praksisperioder har jeg observert at de ansatte ikke støtter barna så mye i deres utforsking av materiale som er udefinerbart. Det har ikke blitt lagt opp til det da de ansatte hadde lite eller ingen kunnskap om materialene. Under aktiviteter har det blitt bragt inn materialer som har en gitt mulighet og definisjon, som kan ha satt en stopper for barnas fantasi i mine øyne. I tredje års praksisperiode ønsket jeg å gjøre noe med denne observasjonen. Jeg hadde ett endrings og utviklingsarbeid som omfattet gjenbrukstemaet. Det jeg trodde skulle bli en stor fiasko ble heller noe svært positivt som jeg tar med meg videre. Jeg var på en stor-barns avdeling som aldri hadde hatt om temaet, og barna var dermed ikke kjent med aktivitetene jeg skulle gjennomføre. Da jeg så hvor mye glede og undring barna hadde under aktivitetene så ga det meg lyst til å forske mere på dette. Jeg har valgt problemstillingen: «Hvordan støtter de ansatte barnas fantasifulle utforskning og lek med gjenbruksmaterialet»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVoksnes støtte i barns utforsking og leken_US
dc.title.alternativeHvordan støtter de ansatte barnas fantasifulle utforsking og lek med gjenbruksmaterialeen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderJulie Aarnæsen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal