dc.contributor.advisor | Janninger, Linda Theresia Ingeborg | |
dc.contributor.advisor | Murud-Riser, Tormod | |
dc.contributor.author | Solemsmo, Malin | |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T08:55:56Z | |
dc.date.available | 2022-10-03T08:55:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3023249 | |
dc.description.abstract | Jeg har følgende problemstilling i denne bacheloroppgaven:
«Hvordan kommer personalets relasjonskompetanse til uttrykk i møte med barn, og på hvilke måter kan dette bidra til å forebygge psykiske vansker?»
Problemstillingen er bestående av to deler. I den første delen er det personalets relasjonskompetanse i møte med barn jeg ønsker å undersøke. På bakgrunn av dette skal jeg deretter drøfte hvordan personalets relasjonskompetanse kan fremme psykisk helse og livsmestring, og virke forebyggende mot psykiske vansker. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Grunnlaget legges i barnehagen | en_US |
dc.title.alternative | Personalets relasjonskompetanse og forebygging av psykiske vansker | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Malin Solemsmo | en_US |