dc.contributor.author | Skuland, Marte Stenberg | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T12:34:34Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T12:34:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022266 | |
dc.description.abstract | Noe jeg har forstått er at når man skal skrive en bacheloroppgave kommer problemstillingen til å være i stadig endring. Dette er fordi når man for hentet inn data, får man kanskje noen funn som man selv ikke har tenkt på før intervjuene ble avholdt. Når man sitter i begynnelsesfasen av et bachelorprosjekt surrer hodet litt rundt forbi for å finne noe man ønsker å dykke dypere inn i.
Svarene er fortsatt relevant for å kunne svare på den endelige problemstillingen som er:
Hvordan arbeider barnehageansatte med musikk for å skape et inkluderende miljø i barnehagen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Musikk og inkludering | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan arbeider barnehageansatte med musikk for å skape et inkluderende miljø i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Marte Stenberg Skuland | en_US |