Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.advisorSemundseth, Marit
dc.contributor.authorSarnes, Malin Serine
dc.date.accessioned2022-09-28T12:13:06Z
dc.date.available2022-09-28T12:13:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022199
dc.description.abstractGjennom denne oppgaven ønsker jeg å belyse et tema jeg mener det ikke blir snakket nok om i norske barnehager. Det er et omfattende tema jeg føler burde få betydelig plass i barnehagens praksis. Jeg håper dette bachelorprosjektet kan fungere som et tankeredskap og bidra til at barnehager kan starte en prosess med å løfte frem og forbedre barnehagens praksis i å snakke med barn om vanskelige tema (Dalland, 2012, referert i Bergsland & Jæger, 2014, s.81). Underveis i arbeidet har problemstillingen gått gjennom flere omformuleringer, og med hjelp fra både medstudenter og veilederne mine har jeg reflektert over problemstillingen og hvilke ord som best reflekterer temaet og funnene mine på en tilfredsstillende måte. I denne oppgaven vil jeg besvare denne problemstillingen: «Hva anser pedagogiske ledere i barnehagen som vesentlig for å kunne møte barn i samtaler om vanskelige tema?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleÅ snakke med barn om vanskelige temaen_US
dc.title.alternativeHva anser pedagogiske ledere i barnehagen som vesentlig for å kunne møte barn i samtaler om vanskelige tema?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMalin Serine Sarnesen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal