dc.contributor.advisor | Stordal, Gjertrud | |
dc.contributor.advisor | Vidal, Marcelo | |
dc.contributor.author | Opshaug, Ingeborg | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T08:35:25Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T08:35:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022058 | |
dc.description.abstract | Et godt foreldresamarbeid er ikke en selvfølge, og denne dynamikken påvirkes av flere ulike faktorer. De ansattes kompetanse, holdninger og kommunikasjonsevne er tre elementer som er med på å påvirke dette samarbeidet.
Jeg vil i denne oppgaven ta for meg følgende problemstilling:
«Hvordan kan de ansattes holdninger gjenspeiles i et foreldresamarbeid med familier med minoritetsbakgrunn? Hvilken betydning har lederens rolle i dette arbeidet?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Foreldresamarbeid med familier med minoritetsbakgrunn | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan de ansattes holdninger gjenspeiles i et foreldresamarbeid med familier med minoritetsbakgrunn? Hvilken betydning har lederens rolle i dette arbeidet? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Ingeborg Opshaug | en_US |